بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

سرگیجه رئال در شروع لالیگا

  • کد خبر: ۱۷۸۷۵۴
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
سرگیجه رئال در شروع لالیگا
امباپه نیامد، کورتوا و گولر هم از دست رفتند.

در ادامه هفته اول فصل جدید رقابت‌های لالیگای اسپانیا که از دیروز با دو دیدار آغاز شده است، رئال‌مادرید امشب در مهم‌ترین بازی این هفته در خانه اتلتیک‌بیلبائو به میدان خواهد رفت. مادریدی‌ها کارشان را در بازار نقل‌وانتقالات با جذب جود بلینگام، آغاز کردند و هواداران این تیم امید زیادی داشتند که جذب کیلیان امباپه هم نهایی شود تا پس از ناکامی پارسال در رسیدن به جام‌ها، تیمشان با شروعی قدرتمند کارش را در فصل جدید آغاز کند، اما نه‌تن‌ها ماجرای جذب ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی هنوز به نتیجه نرسیده، بلکه حالا آن‌ها با شوک مصدومیت بلندمدت تیبو کورتوا و آردا گولر در شروع کارشان روبه‌رو شده‌اند. به این موضوع، جذب‌نشدن مهاجمی در حد و اندازه‌های بنزما را هم باید اضافه کرد تا بیشتر متوجه کار دشواری شویم که آنچلوتی در این فصل پیش رو دارد.

کابوس مصدومیت ستاره بلژیکی

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها، در آستانه نخستین دیدار تیمش در لالیگا، تأیید کرد که رئال پس از مصدومیت تیبو کورتوا یک دروازه‌بان جذب خواهد کرد. مصدومیت غیرمنتظره کورتوا از ناحیه رباط‌صلیبی، او را نزدیک ۹ ماه از میادین دور خواهد کرد و ممکن است همه فصل را از دست بدهد.

لونین، دروازه‌بان دوم مادریدی‌ها، نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای همه فصل باشد و با وجود اینکه در بازی امشب در دروازه رئال حاضر می‌شود، مدیران رئال از همین حالا گزینه‌شان برای خرید جانشین کورتوا را انتخاب کرده‌اند. یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی باشگاه سویا، هدف اصلی مادریدی‌هاست و مذاکرات برای جذبش هم آغاز شده، اما مشکل اینجاست که مدیران سویا حاضر نیستند به این آسانی با رئال به توافق برسند.

آن‌ها تا پیش از این آماده بودند تا این بازیکن مراکشی را با مبلغی حدود ۱۵ میلیون یورو بفروشند، اما وضعیت ویژه رئال این قیمت را تغییر داده است و سویا حالا انتظار دارد که رئال‌مادرید بیش از ۳۰ میلیون یورو برای جذب بونو هزینه کند. دیگر خبر بد برای مادریدی‌ها، مصدومیت پدیده ترکیه‌ای جدیدشان، یعنی آردا گولر است. این بازیکن که با جنجال زیاد به رئال آمد، هنوز نیامده به مشکل خورد و باید زانویش را به تیغ جراحان بسپارد. گولر احتمالا دوسه‌ماه از فوتبال دور خواهد بود.

کلاف سردرگم امباپه

ماجرای جذب کیلیان امباپه به داستانی طولانی و حوصله‌سربر برای مادریدی‌ها تبدیل شده است. به نظر می‌رسد که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی، آینده خط آتش تیمش را با حضور این ستاره فرانسوی ترسیم کرده است، اما پاریسی‌ها حاضر نیستند که به این سادگی امباپه را از دست بدهند. تا چندروز پیش صحبت از این بود که دوطرف در حال رسیدن به توافقاتی هستند و شاید مادریدی‌ها با هزینه‌ای حدود ۲۰۰ میلیون یورو، بتوانند سرانجام امباپه را به تیمشان بیاورند، اما حالا با هزینه غیرمنتظره‌ای که باید برای خرید جانشین کورتوا داشته باشند، مشخص نیست که کار جذب امباپه به کجا می‌رسد.

پی‌اس‌جی بازیکن را تهدید کرده است که در صورت تمدیدنکردن قراردادش و نپذیرفتن پیشنهاد‌های فروش، او را در فصل بعد سکونشین خواهد کرد، اما به‌نظر ستاره فرانسوی که فقط یک‌سال دیگر با پاریسی‌ها قرارداد دارد، تن به خواسته مدیران قطری پی‌اس‌جی نداده‌است و می‌خواهد فصل آینده به‌صورت رایگان به مادرید برود. در این بین، اگر مادریدی‌ها این فصل هم نتوانند این مهره هجومی را در ترکیبشان داشته باشند، آنچلوتی کار دشواری برای رقابت در لالیگا و لیگ قهرمانان در پیش خواهد داشت.

معمای جانشینی بنزما

در سال‌های گذشته کریم بنزما به‌تن‌هایی بار زیادی از خط آتش کهکشانی‌ها را به دوش می‌کشید و با حضور او در هر فصل دست‌کم سی گل برای مادریدی‌ها تضمین شده بود، اما پس از فصل گذشته، بنزما تصمیم گرفت که به فوتبال عربستان برود و در کمال تعجب، تا این لحظه مدیران مادریدی جانشین مطمئنی را برای او جذب نکرده‌اند.

وینیسیوس مهره اصلی بخش هجومی مادریدی‌هاست، اما در کنار او چهره‌های سطح پایینی مانند خوسلو و براهیم دیاز حاضر هستند که بی‌شک برای رقابت با باشگاه‌های بزرگ اروپایی کمک چندانی به مادریدی‌ها نمی‌کنند. در این وضعیت و پس از ناکامی پارسال، رئال فقط به کمک معجزه شاید بتواند این فصل در لالیگا و لیگ قهرمانان به جام برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->